Shop Mobile More Submit  Join Login
:iconreadplz:
This is the official intro for the :iconchaoticanimationshq:'s Wall collab.
It was sadly cancelled due to a lot of reasons.
Everyone did a fantastic job.
Zoren, Yagoshi, SteveTheSnake, Kyto, Ozero, JapoYpaletin, Specially ZackFire, and a lot more.
Heres what I did for the collab.
A small intro and a preview of my Main collab entry.
(c) To DS: for Merlow
To Destro-The-Dragon: for Memellow
Not bad for a team right?
____________________________
Im kinda tired of making so much wall animations -.- I don't want to animate something like this for a long time.
Song: KDrew Circles
*Also....This is sort of old, there is a lot of problems with the camera and sprite movement.
Im glad Im improving on flash now. I hope everyone enjoys my future works.
-MSTH-
Add a Comment:
 
:iconmetalshadow1998:
Metalshadow1998 Featured By Owner Jun 25, 2014  Student Digital Artist
cool dude
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 25, 2014  Hobbyist Filmographer
Thanks dude.
Reply
:iconmetalshadow1998:
Metalshadow1998 Featured By Owner Jun 25, 2014  Student Digital Artist
ur welcome
Reply
:iconcasemblackheart:
CasemBlackHeart Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Filmographer
:') So epic
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Filmographer
Thanks.
Reply
:iconscrap-of-metal:
Scrap-of-metal Featured By Owner Aug 2, 2013  Student Digital Artist
REALLY good job on this. :clap: Bravo. Music fits a lot too. o:
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Aug 2, 2013  Hobbyist Filmographer
lol thanks bro.
Reply
:iconozero8337:
ozero8337 Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Filmographer
I MISS THIS COLLAB!! lol the times when i just spammed the group for no reason...those were the days eh bro?
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist Filmographer
lol yeah.
Reply
:iconravthehedgehog:
RavTheHedgehog Featured By Owner Jun 28, 2013  Student Digital Artist
:icondatassplz: DAT EMERALDS.
Reply
:iconblear25:
Blear25 Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist Filmographer
*late comment on purpose* Isn't this the same song :iconx-chaosanimations-x: used?o3o (Want me to tell them?c: )
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist Filmographer
Yes that is the same song my bro Zack used.
That's because it was the song for the poster Zack made for his wall collab.
It's called: ''KDrew Circles Dubstep''
Reply
:iconxultimate-animationx:
lovin da music epic as hell!!!
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist Filmographer
Thanks c:
Reply
:iconxultimate-animationx:
epic! cant wait for more animations!
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 18, 2013  Hobbyist Filmographer
Thanks.
:3
Reply
:icontjrecordz97:
Tjrecordz97 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
I really like this man awesome job
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thx.
Reply
:icontjrecordz97:
Tjrecordz97 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
No prob bro
Reply
:iconsonic1x100:
sonic1x100 Featured By Owner Jun 13, 2013   Digital Artist
nazo unleashed moment
Reply
:icontytrun:
Tytrun Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Artist
looks awesome
how did you make the preloader?!
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thanks.
Had some help from my friend Mekemeko and I used ActionScript codes and stuff.
I also have a preloader base.
Reply
:icontytrun:
Tytrun Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Artist
a preloader base?
hook me up with that bro!
and btw, do you still have those helpful downloads from my old account?
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
I'll send you the fla base soon.
And no, I only have a bit of resources at the moment.
Reply
:icontytrun:
Tytrun Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Artist
alright, thanks man!
and okay
Reply
:iconswatthehedgehog:
SwatTheHedgehog Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
awesome! Just too bad it was cancelled.-_-
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thanks,
It was cancelled for many reasons my good friend.
At least we had a fun time doing this project.
Reply
:iconswatthehedgehog:
SwatTheHedgehog Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
that is shure.I saw the one made by yagoshi
Reply
:iconjuneauthehedgheog:
JuneauTheHedgheog Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
;m; amazing man
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thx bro *BroFist*
Reply
:iconjuneauthehedgheog:
JuneauTheHedgheog Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
welcome bro ;3 *Brofist*
Reply
:icontortwag:
Tortwag Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
wooooooooooooooooooooooooooow. Love this :D
Too bad it was cancelled.
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thank you.
Reply
:icontortwag:
Tortwag Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
You're welcome :)
Reply
:iconhiddendemon909:
HiddenDemon909 Featured By Owner Jun 13, 2013
Awesome!
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thx! :D
Reply
:icondrakefactor789:
Drakefactor789 Featured By Owner Jun 13, 2013
AWESOME :D
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Thanks.
Reply
:icondrakefactor789:
Drakefactor789 Featured By Owner Jun 13, 2013
Np
Reply
:iconxxshadow300xx:
XxShadow300xX Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Filmographer
still addicted to the intro
nice job btw...
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
lol
Thanks bro.
Reply
:iconxxshadow300xx:
XxShadow300xX Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Filmographer
np
Reply
:iconsupertails5:
supertails5 Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Artist
Gotta love this music :3
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
Mhm. Very nice dubstep.
Reply
:iconsupertails5:
supertails5 Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Artist
Gotta love them dubsteps :lol:
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist Filmographer
lol yes.
Reply
:iconsupertails5:
supertails5 Featured By Owner Jun 14, 2013  Student Artist
:iconyeahplz:
Reply
:iconxfrozen-shadows:
xFrozen-Shadows Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
It's too short DDD:
Reply
:iconmespaintth:
MesPaintTH Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist Filmographer
That's what she said.






lul
Reply
:iconxfrozen-shadows:
xFrozen-Shadows Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Digital Artist
Lol nvm
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 12, 2013
Image Size
7.1 MB
Resolution
640×360
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,205
Favourites
26 (who?)
Comments
62
×